syamigha rahim

saya conteng korang baca :>
Jumaat, 22 Februari 2013 | 1:15 PG | 0 comments
                                       
 assalamualaikum....cewahhh sopan gitu.hahaha.hey guyss whatsuppp and watchadoinn.lama rasenyer tak berblogging..last update pon masa birthday aku last year 2012 right.then no post dah.now dah msuk 2013 and I'm can't believe it that I'm 16teen years old just now...wahhh tuanyaaaa.! hahah XD sedar tak sedar 2tahun lagi nk ambil SPyemmm then habis sekolah dah...cepat betul masa berlalu kan.hmm btw ingat naik form4 ni dpt lah rehat2 ..belajar sempoi-sempoi je..xdelah nk struggle sngt ..yelahh bak kata org*HONEYYYMOON YEAR* #katanyaaa hahaha. tapi takkk pun...time form4 nilah lagi kena belajr betul2 for preparation spm :> oh btw lupa nak beritahu result PMR last year kan..hmm tak dpt pun 8A'S... *cedihhh* hahaha XD dpt nyer just 5A3B jerrr cukup2 makan jelah.kannn.ahaha.:D tp takpelah..dh bukn rezeki..nk wat cmne..so SPM nanti make sure kena buat betul2 lah nk tentukan future yg the best right..but anyway alhamdullilah and I'm proud to be my self.for me .result yg aku dpt tu sesuai sngt dgn usaha aku sebelum ni.hahah :D so now aku ambil aliran SAINS...tapi bukan sains tulenn..yg nk jdi doctorr bagai tu..haha.but SCIENCE TECHNOLOGY.cewahhh bunyi mcm gahh..tapi subjek2 die boleh tahan ahhh..migrain jugak lah aku hari2 nak study nyer.hahha XD aliran tu cikgu Tk aku kata dia lebih kepada nak jadi engineer..konon nyer.haha.insyallah lah aku akan cuba jadi engineer yg berwibawa..hahaha. #INISEMUAPOYOOO. :D aku sekelas dgn yanaa.alhamdullilah lh,dh 3years 1kelas ngn die.mse form1,2..then form4 ni jumpe balik.haha.nmpk tak persahabatan kami direstui oleh allah.hahah. :) hm btw one more story yg nk share..classmate aku yg lelaki rmai pindah..yg abang2 hotss tulah..hasbi,adan shahiir,aiman..*budak8A* ^^ haha.tp ade sparuh yg stay sini..terasa jugak lah kehilangan diorng kejap..haha.sebab diorng yg selalu memekak buat kecoh bagai ..tp dh budak pndai lah katakan..so kena pergi sekolah yg hebat2..ahhha.tp takpelah.I'm just wanna to say *belajar rajin2 kat sana ..jangan tinggal solat* :) hopefully after spm kita kumpul ramai2 lagi.aminnn.hmm pasal kumbanggg?? a.k.a boyprenddd..dalam kamus hidup aku rasa nk tolak semua tu ketepi.haha.dh xnk pk psl tu semua..konon nyer lah...coz entahlah..rasa mcm *krik krik* haha.bukan nk kata apalah kan..time2 remaja mcm ni rasa rugi pun ada kalau x ada cinta monyet.hahah *sengal*tapi bila tgk remaja skrng couple-couple tu rasa cm diorng tu annoying pun ada...mcm diorng tah apeape je.hahaha,romantikk nyer kemainn lagi..mengalahkan org yg dh kawin.haha . tp sometimes tu rasa jealous pun hadooo,hahaha aku pun tak tahu lah...XD k ahh penat pulak menaip ni...rasa powerless mengadap Lappy ni.k chowww. bye *dancing-oppa gumballl style, swagg swagg just swagg XD*

Older Post