syamigha rahim

my brain told me dont put a tittle :)
Selasa, 6 November 2012 | 2:37 PG | 0 comments

hey guyss what's up...eh chopp kite kan org islam so kene bagi salam right? hihi assalamualaikum wbt :) erm lamanyaa tak update..hehe rinduu dekat blog :D well, biasalah batch 97 mana yg tak busy..sibuk dengan pmr..semua aktiviti terkongkong..buat tu tak boleh buat ni tak boleh..yg boleh baca buku jerrrr. lelwss bosan. but now..it's not like that anymore..i'm freedom..cewahh..haha.acctually, nak buat confession sikit..i'm not really scared about pmr,but i'm very very scared about the result that i'm gonna be got aroud bulan 12 macam tu la..nk dekat2 christmas.whoaa seriouslyy..takutttt >.< agak2 berapalah dapat kan.. hihi. ohh god,what's ever result that i'm gonna be get,i hope that it can make my parents proud of me .that's all i ask for.okay now nak shared about my life. hmm bosan lah takda prince charming ni.hahaha bakk satuu sat..LOLS just joking, i'm not desperate *duckface* dont worry lah,if you're still single,god is looking at you right now and saying''i'm saving this girl fo someone special'' :) haha thats right. trust me okay.hee

boyfriendd??dulu ada lah..yaa i think 1months later..but now i'm single..untunglahh sape yg dh berpunya*jealousss* act, i love being single until i see a happy couple then i think about what i'm missing but on. ~.~ lepas je clesh ngn mamat *kacukan* tuu..hahah..rase dh serik nk bercouple2 ni..haha i dont know why. ;D for my opinion single is not status.its a word that best describe a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others..am i right guys? hehehe ;) so,the conclusion is what women should know is a man who truly love you will never let u go no matter how hard the situation is.*think carefully* and for what man should know is a man without a woman is a bachelor,a woman without a man is a genius.hahaha XD ok stop about couple..quite disgusting ,hhaha,

actually, sedihhhhh sangat pasal 'magseven' friendship .opsss no more magseven.hm :( mule2 dila pindah..tapi still berkawan.so xlah sedih sngat..tapi sekarang ni..ade pulak mahluk tuhan ni yg spoil kan friendship magseven.disebabkan perangai die yg agak tak berape nak disenangi and agakk keterlaluan so ade yg sakit hati.ramai yg tanye,korang dengan ***** tu gaduh ke.alahaiii malasnyer nak menjawap..tapi terpkse..so yerrrrrrr..we are fighting .sebab ape dan kenape..itu personal.biarlah kitorng je yg tau. tak nak lah mengaibkan org.hihi.but,I hope thats girls can make a big change about her attitude if she want others people friend with her..yaaa hopefully. ;) okayy lah,thats all..my finger is sooo tiredd..hahhaa..i need to rest.chaww yaww :D *sorry if tertypo or have a grammatical error,al maklumlah saya bukann orang londonnn. hihi. bye, :*

Older Post | Newer Post